Často kladené dotazy (FAQ)

Vyrábíme ze dřeva pomocí CNC laseru a také z plastu pomocí 3D tisku.

Ano, možné to je. Napište nám vaši představu a určitě se domluvíme a vymyslíme takové řešení, které vám bude co nejvíce vyhovovat. Samozřejmě se zde může lišit cena a doba dodání.

Ano, PET-G je považován na zdraví nezávadný, Nemusíte mít tedy obavy využívat dekorace ve své domácnosti.

Ano, veškeré produkty vyrábíme i do překližky 4 mm silného topolu a výrobky následně lakujeme černou matnou barvou. U jednotlivých produktů si sami zvolíte rozměr i materiál výrobku.

Ve většině případů jsou objednávky expedovány neprodleně po připsání platby na účet. V případě výroby produktu na míru může dojít k prodlevě pár dnů, záleží na vytíženosti výroby. O tom vás však budeme informovat.

Veškeré produkty vyrábíme na objednávku a bohužel je proto nutné zboží uhradit předem.

Happy Prints je česká firma a veškerá výroba probíhá v ČR.

Raději to nedoporučujeme. PET-G je sice odolný materiál, ale vzhledem k povaze produktů jej vyrábíme právě do interiéru.

Zkuste se nejdříve podívat do složky spam nebo reklama, stává se, že někdy emailu přijdou právě tam. Pokud ani tam email od nás nebude, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem a danou situaci prověříme a objednávku potvrdíme.

Vážení zákazníci, důrazně doporučujeme kontrolovat stav zásilky ihned po převzetí a to vždy pokud krabice jeví známky poškození! V případě, že se poškození zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a takto jí donést na kteroukoliv poštu v ČR, kde bude sepsán zápis o poškození. Je nutné doložit nejen poškozenou věc, ale všechno, v čem byla zabalena, tzn. všechno vnitřní balení, vnější balení (krabice) a v případě, že byla omotána provazem, tak i ten je vhodné k reklamaci předložit. Reklamovat poškození je vhodné v co možná nejkratším termínu, tedy nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání. Předložení zásilky později může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu. Lhůta pro vyřízení reklamace poškození je 15 dnů od uplatnění nároku na náhradu škody, tedy od doby kdy adresát, popřípadě odesílatel vyčíslí škodu na obsahu.

Vážení zákazníci, důrazně doporučujeme kontrolovat stav zásilky ihned po převzetí a to vždy pokud krabice jeví známky poškození!

Zásilkovna odpovídá pouze za nepoškození obalu Zásilky, nijak neodpovídá za obsah Zásilky. Porušení/poškození obalu je Příjemce povinen namítat bezodkladně při převzetí Zásilky.

Odesílatel je povinen zajistit, že si Příjemce, či osoba oprávněná jednat za Příjemce, v okamžiku převzetí Zásilku prohlédne a při zřejmých a na obalu zásilky znatelných poškozeních tato poškození a ztráty oznámí Zásilkovně. Ve chvíli, kdy zásilka opustí výdejní místo, nelze uplatnit jakýkoliv nárok na náhradu škody. O rozsahu poškození nebo ztrátě obsahu zásilky musí být ihned při zjištění škody písemně informována Zásilkovna. Další manipulace s poškozenou zásilkou musí být provedena v souladu s pokyny Zásilkovny.

Nenašli jste, co jste hledali? Napište nám váš dotaz na email [email protected]

show